|
| OFERTA |
|
KSIĘGOWOŚĆ i PODATKI
- prowadzenie Ksiąg Rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
- tworzenie i aktualizacja polityki rachunkowości,
- przygotowywanie planu kont,
- sporządzanie sprawozdań finansowych składających się z: bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej (obejmującej wprowadzenie do sprawozdania), zestawienia zmian w kapitale własnym oraz rachunku przepływów pieniężnych,
- projektowanie i tworzenie raportów wg indywidualnych potrzeb Klienta,
- uzgadnianie sald należności i zobowiązań,
- prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,
- prowadzenie Ewidencji Przychodów,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- sporządzenie zestawień miesięcznych/kwartalnych wyników dla klienta obrazujących przychody, koszty oraz dochód z prowadzonej działalności,
- obliczenie wysokości miesięcznego/kwartalnego zobowiązania z tytułu podatku dochodowego,
- prowadzenie rejestrów VAT,
- sporządzenie deklaracji VAT (w tym UE) oraz terminowe składanie we właściwym Urzędzie Skarbowym,
- obliczenie wysokości miesięcznego/kwartalnego zobowiązania z tytułu podatku VAT,
- bieżąca weryfikacja poprawności wystawianych i otrzymywanych faktur VAT,
- sporządzenie zeznania rocznego podatników nie obsługiwanych przez biuro,
- sporządzanie deklaracji VZM (zwrot VAT od materiałów budowlanych),
- nadzór nad terminami, limitami oraz czynnikami mającymi wpływ na uzyskanie lub utratę prawa do wybranej przez klienta formy opodatkowania,
- nadzór finansowo-księgowy wewnątrz jednostki (przejęcie odpowiedzialności zgodnej z zakresem obowiązków Głównego Księgowego).
SPRAWY PRACOWNICZE, KADRY, PŁACE I ZUS
- sporządzenie listy płac, rachunku do umowy zlecenia, rachunku do umowy o dzieło, sporządzenie dokumentacji rozliczeniowe ZUS, przekaz elektroniczny do ZUS, przygotowanie dokumentów płatniczych dotyczących wysokości podatków i składek ZUS,
- sporządzenie deklaracji rocznych PIT-4, PIT-11, PIT-8 i złożenie w Urzędzie Skarbowym,
- założenie/opracowanie teczki akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz ze zgłoszeniem do ZUS,
- uzupełnienie/aktualizacja teczki akt osobowych o nowe dokumenty, aktualizacja danych w ZUS,
- szkolenia BHP,
- ocena ryzyka zawodowego,
- opracowanie regulaminu wynagradzania,
- opracowanie regulaminu pracy,
- ustalenie wysokości zobowiązania na rzecz PFRON wraz z teletransmisją danych.
POZOSTAŁE
- sprawozdania GUS oraz NBP sporządzane na podstawie danych wynikających z prowadzonej przez biuro dokumentacji księgowej,
- sporządzenie dodatkowych sprawozdań, zestawień zgodnie z wymogami Klienta,
- konsultacje w zakresie prawa podatkowego, prawa pracy oraz prawa ubezpieczeń społecznych (ZUS),
- pomoc w założeniu firmy, przekształceniach firmy, zawieszeniu, likwidacji prowadzenia działalności,
- pomoc w wyprowadzaniu zaległości księgowych i podatkowych,
- rejestracja działalności gospodarczej,
- pomoc w stworzeniu zasad organizacji pracy magazynu,
- dojazd do klienta w związku z odbiorem dokumentacji za dany okres rozliczeniowy,
- reprezentowanie interesów podatnika przed organami Urzędu Skarbowego i ZUS na podstawie i w granicach złożonych pełnomocnictw.
|
|
|